HTML

Megfogtam egy szúnyogot, nagyobb volt egy lónál,
Kisütöttem a zsírját, több volt egy akónál.
Aki eztet elhiszi szamarabb a lónál,
Aki eztet elhiszi szamarabb a lónál.

Még azt mondják nem illik a tánc a magyarnak.
Nem ha néki cipellőt, bő nadrágot varrnak.
De sarkantyús csizmának, kócsag tollas főnek,
Illik gyöngyös pártának, magyar főkötőnek.

Az én ingem lengyelgyolcs, csakhogy rojtja nincsen.
Az én csizmám karmazsin, csak hogy talpa nincsen.
Azért varrták a csizmát, hogy táncoljunk benne,
Ha rongyos is, foltos is, illik a tánc benne.

Megfogtam egy szúnyogot, nagyobb volt egy lónál,
Kisütöttem a zsírját, több volt egy akónál.
Varrd meg varga a csizmát, megadom az árát,
Ha nem varrod odadom, a szúnyogom háját.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modern-nepzene.blog.hu/api/trackback/id/tr405342941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása