HTML

Modern Népzene

Kategóriák

Archívum

Friss topikok

Címkék

Jaj, de beteg vagyok,
Talán meg is halok,
Talán bizony a szeretőm édesanyja
Engem megátkozott.

Ne átkozzon engem,
Senki édesanyja,
Mert én az ő kökényszemű barna lányát
Nem szerettem soha.

Ha szerettem volna,
El is vettem volna,
Kisőcsényi magas templomtornya alatt
Megesküdtünk volna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modern-nepzene.blog.hu/api/trackback/id/tr265342913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása